چگونه تابلوسازی میتواند در کسب و کارشما موثر باشد

همیشه درکسب و کار بدنبال این هستید تا راهکاری پیدا کنید که در بین رقبا و بقیه کسب و کارها پررنگ تر و ویژه تر باشید. آیا تا کنون به قدرت بصری یک عنصر توجه کرده اید؟
در این بین سوالات ویژه ایی پیش می آید که باید از خود بپرسید:
چگونه متمایز باشم؟
چه عنصری برای توجه مخاطب بهتر است؟
مخاطبان و مشتریان ابتدا چه چیزی از کسب و کار مرا می بینند؟
و سوال هایی از این دست، در این محتوا بر آنیم تا به شما ضرورت اهمیت یک تابلوی حرفه ایی و شکیل را که منتاسب با هویت کسب و کار شما طراحی و اجرا می شود را بازگو کنیم.

مطمئنا اولین عنصری که مخاطب و مشتری با آن روبه رو است تابلو شماست، باید با ضرورت تابلوسازی آشنا شوید و بدانید تابلوسازی حرفه ایی چگونه می تواند نگرش مخاطبان را تغییر دهد و سبب شود آن ها از مخاطب تبدیل به مشتری شوند.
با ما همراه باشید تا به جزییات بیشتری بپردازیم.

کلمات کلیدی: ( تابلوسازی-اهمیت تابلوسازی_تابلو مغازه_تابلو فروشگاه_تابلوسازی متفاوت)

در این محتوا همراه ما باشید با سرتیتر های زیر:
1- تابلوسازی چیست
2- تابلوسازی حرفه ایی چه ویژگی هایی دارد
3- چرا کسب و کارم به تابلوسازی نیاز دارد
4- کسب و کارهای بی نشان



تابلوسازی چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

تابلوسازی هنری است که از تلفیق متریال های گوناگون بنا به سبک انتخابی بعلاوه هنر طراحی و خلاقیت ایجاد میگردد و در واقع تمام تلاش تابلوسازی این است که بتواند معرفی یک هویت باشد.
تابلوسازی یک ابزار وعنصر پررنگ تبلیغات است و جزو سرمایه تبلیغات شما به حساب می آید زیرا مانند تبلیغات لحظه ایی عمل نمی کند که بسرعت از بین برود.اثر و ماندگاری آن باعث می شود تابلوسازی را مادر وریشه تبلیغات محیطی بشمار بیاوریم.
تابلوسازی انواع گوناگونی دارد مانند تابلوسازی مغازه، تابلوسازی فروشگاه، تابلوسازی شرکت،تابلوسازی تبلیغاتی،تابلوسازی بصورت بیلبورد و استند های تبلیغاتی که در سردر به عنوان موثرترین عنصر بصری در نگاه مخاطب قرار می گیرد.
تابلوسازی درساخت تابلومغازه ، سر درب فروشگاه ها و شرکت ها بسیار نافذ است و سبب دیده شدن آن می شود، و دقیقا این همان مساله ایی هست که مشاغل به دنبال آن هستند.
تابلوسازی به عنوان یک عنصر زیبایی شناسی موثر است، حال سازنده تابلو باید به موارد زیادی برای بهبود و خلاقیت تابلو اجرا نماید.زیرا تابلو در واقع شناسنامه و هویت آن شغل است باید این دیدگاه در تابلوساز وجود داشته باشد که تناسب را رعایت کند مثلا تابلو برای مغازه است برای فروشگاه بزرگ تری یا سازمان و ارگان خاصی.




تابلوسازی حرفه ایی چه ویژگی هایی دارد؟
حال که با کلیت تابلوسازی آشنا شدیم بهتر است با مساله مهم تری آشنا شویم و آن ویژگی های یک تابلوساز حرفه ایی است.
بالاخره شما در کسب وکارتان تصمیم می گیرید که اقدام به تابلوسازی کنید حال به دنبال ویژگی هایی هستید که متمایز و غیر تکراری باشد برای این موضوع باید به عوامل زیرتوجه کنید:
ویژگی های یک تابلوسازحرفه ایی که کار متفاوت را برای شما پیاده سازی می کند:
• نورپردازی دریچه ایی به روی مشتریان
تابلوساز حرفه ایی به روح یک اثر فکر می کند که آن اثر بتواند بازتاب بسیار عالی داشته باشد و این امر با نورپردازی به اوج خود میرسد.هنر نورپردازی در متریال های مختلف تابلو در نظر گرفته میشود و سبب جلوه نمایی بصری میگردد.امروزه با وسعت اجرای تکنیک های مدرن تابلو سازی این امر بسیار جالب توجه شده اسن.
• چشم ما دنبال ابعاد است
باید بگوییم انسان تصاویر را با ابعاد بهتر درک میکند و سبب میشود مغزداده ها را زودتر ازیک تصویر بدون بعد دریافت کند.این امر در تابلوسازی هم وجود دارد چون اثری هنری است و برجسته سازی آن به عنوان یک عمل خلاقانه است.این کار در صفحات دوبعدی بصورت یک اتفاق با آپشن های یک تصویر می افتد اما در تابلوسازی این امر توسط متریال ها و نور و افکت های واقعی دیده می شود.



• دنیای ناشناخته رنگ:
ما در هر کاری که میخواهیم طراحی و اجرا کنیم وابسته رنگ هستیم پس عملا باید به انتخاب رنگ دقت کنیم و آن ها را بسیار با تدبیر درکار خودقراردهیم. تابلویی که میخواهد درتمام طول روز بدرخشد باید انتخاب رنگ ویژه ایی داشته باشد.همچنین به کاربری آن دقت شود مثلا رنگ تابلوی آرایشگاه زنانه با رنگ تابلوشرکت عمران متفاوت خواهد بود.
• خوش قول و متهعد:
همیشه در هر کاری خصوصیات اخلاق مداری به بقیه موارد ارجحیت دارد، برای اینکه یک تابلوساز حرفه ایی را بخواهیم تحلیل کنیم این اصل نباید فراموش شود که باید اصول اخلاق مداری داشته باشد متعهد به پروژه و ساخت تابلو در زمان مقرر باشد و رضایت مشتری را برآورده کند.
• کیفیت را فراموش نکنیم:
در ارائه کار تابلوسازی باید بدنبال ویژگی های کیفی باشیم زیرا متریال های فیک و تقلبی و درجه پایین فقط هزینه شما را چند برابر میکند و بهتر است انتخاب مطمئنی داشته باشید تا کیفیت را در تابلو خود مشاهده نمایید.
لازم به ذکر است که عنوان کنیم شرکت تابلوسازی پاسارگاد توانسته است در موارد فوق پیشتاز باشد، در نمونه کارهای تابلوسازی این شرکت می توانید موارد مذکور را به وفور مشاهده نمایید.
اصل خلاقیت در تابلوسازی به سبک های متفاوت، نورپردازی تابلو, برجسته بودن تابلوها، کیفیت محصولات وخدمات و مشتری مداری از ارکان مهم تابلوسازی پاسارگاد است.


چرا کسب و کارم به تابلوسازی نیاز دارد
حال که با مساله تابلوسازی آشنا شدید و ویژگی های یک تابلوساز حرفه ایی را دنبال کردید، می خواهیم به مغز کلام این محتوا اشاره کنیم وآن ضرورت داشتن تابلو برای کسب و کار شما.
کسب و کار شما در درجه اول نیاز به یک هویت و شناسنامه ایی دارد که در ذهن مخاطبان و مشتریان بماند و حک شود که هم جنیه تبلیغاتی داشته باشد هم آگاهی برای مخاطبین و مشتری.
تابلوسازی اولین اقدام مهم و بلند مدت شما است زیرا اثری ماندگار دارد و تمام رسالت شروع یک تبلیغات را برای کسب و کارتان در بر میگیرد.
زمان آن رسیده است که بدنبال تابلوساز حرفه ایی باشید و از او بخواهید تابلو و سر در کسب کارتان را طراحی و اجرا کند، تمام خواسته های خود را با تابلوساز مطرح کنید.
نیاز زمانی مشخص میشود که مثلا سردرکسب و کارشما بدون نام و نشان و تابلویی باشد حتی اگر بهترین ویترین نمایشی هم داشته باشید برای شما هویتی را نمیسازد اما اگر تابلوی شما وجود داشته باشد ،هویت و خاطر آن در مشتری تصویرش ثبت میشود.
کسب و کارهای بی نشان جایگاهی تحت عنوان اعتماد درذهن مشتری ندارند زیرا کسب و کارتان هویتی ندارد که مشتری اعتماد کند.
مساله هویت را که کناربگذاریم مساله دیده شدن و جذب شدن مشتریان است، بالاخره شما با چه عنصری می خواهید مبلغ کار خود باشید.

جهت تمایل می توانید با ارسال نظراتتان ما را همراهی کنید.